Nytt år, nye forsetter!

January 2, 2013

Da var ferien over! For å være ærlig har det kriblet i fingrene etter å komme i gang med hverdag igjen i noen dager nå… Jeg er en av de heldige, som synes hverdagen er best. Ikke fordi jeg ikke liker ferie, det elsker jeg, uendelig mye tid med familie og venner og masse hygge, men i hverdagen får jeg både i pose og i sekk! Jeg skaper meg masse tid med familie, rolige morgner, lange middager, høytlesning m.m. og jeg er mye med venner. Jeg er masse på kjøkkenet, mer i hverdagen enn i feriene, jeg jobber med det jeg elsker å jobbe med og alle ting og gjøremål har sin faste plass. Akkurat som nyttårsforsetter, de har sin faste plass når året nettopp er startet! Vil du høre mine? De er skrevet i god Husmorånd-ånd and suits me perfectly!

holiday-sale-image-1024x765

Husmorens nyttårsforsetter (til glede for alle som har “mer Jantelov” som sitt nyttårsforsett)

• Lage mer mat
  • Blogge mer
  • Bli bedre kjent med Photoshop etc
  • Bli en bedre husmor
  • Ikke sluntre unna med å være nysminket når mannen min kommer hjem
  • Ha mindre egne meninger og mer respekt for mannen min. Han er jo mann, så han vet selvsagt best
  • Få utgiftene til å strekke til
  • Fortsette å gå med dyp kløft i hente/bringe-situasjon i barnehaven
  • Alltid fremstå som perfekt, til glede for andre
  • Shoppe mer
  • Være sexgudinne på bryllupsnatten, og alle andre netter
  • Kaste alle sko uten hæl
  • Fortsette å bestikke barna med sjokolade

mistletoehammered-thumb-560x685

Det tror jeg var det? Om jeg kommer til å klare det? Selvsagt!

Hva er dine nyttårsforsetter? La meg høre! 😉

So long, Husmoren