Ny start på uken!

March 12, 2012

Hei alle! Håper dere har hatt en god helg og har en like god start på uken som meg! Her skinner solen fra skyfri himmel, bloggen har gått fra 12plass på blogglisten til 24plass, så det er en gyllen mulighet til å få den opp igjen, jeg skal til tannlegen og få rene pene tenner og på Cacas for å få litt inspirasjon! Hva er deres planer?

I helgen har vi kost oss maks! På fredag var det den store handledagen med barna. Vi handler bare en dag i uken. Barna var superflinke, ikke noe mas og vi fikk all maten i huset uten stress! Og for noen deilige middager vi skal ha fremover – gled dere!

På lørdag hadde vi barnavakt og var på Stadtholdergaarden med tre andre vennepar av oss. 10 retters meny med vinpakke – AMEN! Nå vet dere jo alle at jeg har et lidenskapelig forhold til det å lage mat, men på lørdag fikk jeg et lidenskapelig forhold til det å spise maten også! Var en fantastisk kveld (vinpakke gjorde susen kan man si..) med masse latter, frekkheter med kjærlig tvist, planer for fremtiden og sterke vennskapsbånd. Våknet søndag og tenkte på hvor heldig jeg er som har så mange fine mennesker rundt meg! Ikke rart jeg blir inspirert til å lage mat og kaker!?

Dette er ukens planlagte middager

• Mandag Pannekaker
  • Tirsdag Empanadas
  • Onsdag Pannestekt skrei med chorizzopølse
  • Torsdag Spagetti med kjøttsaus
  • Fredag Ingefærkylling
  • Lørdag Kyllingtaco salsa verde
  • Søndag Fiskegrateng

I tilleg blir det nok en og annen kake…;)

Hva skal dere ha på menyen denne uken?