En helt ny Husmorskole!

October 24, 2012

God morgen alle sammen! I dag er endelig dagen her, Fanny’s Husmorskole på egne ben  Fanny’s Husmorskole har nå eget domene og ny adresse, så heretter brukes (og lagres!) www.fannyshusmorskole.no

Det har tatt lang tid å få bloggen på plass, det har vært mye jobb, men nå er den klar for å vises frem. Det gjenstår jo litt, så noen småjusteringer blir det nok, men nå vil jeg ikke vente mer!

I forbindelse med den nye bloggen kommer det også et intervju i Kamille nå på fredag, 26 okt. Kamille er et av de største norske damebladene og de sendte meg for en stund siden en svært hyggelig mail der de ba om et intervju. Jeg er kresen så klart, men Kamille sier man ikke nei til! Og da passet det ypperlig å samkjøre ny blogg og nytt intervju:)

På denne bloggen vil du finne et utvalg av det jeg lager på kjøkkenet. Når det er oppskrifter jeg ikke har laget selv, vil det stå skrevet. Om det er noe du lurer på går du i fanen for kontakt!  Ta deg gjerne en rundtur i de forskjellige fanene/innleggene, det vil suksessivt komme ut nye og spennende ting!

Da ønsker jeg deg en herlig dag og håper du liker den nye bloggen min! Del den gjerne med dine venner, legg igjen en kommentar og gå inn hit for å “like” Fanny’s Husmorskole på Facebook!!

-Husmoren