Når 2 + 2 blir til en familie på 5

May 27, 2014

Det er lenge lenge siden sist jeg oppdaterte bloggen, og årsaken er enkel! To voksne og to barn har blitt til to voksne og tre barn, da min mann og jeg fikk en liten sønn for 3 uker siden!

Sist jeg oppdaterte bloggen var helt i starten av svangerskapet og jeg var allerede da begynt å bli veldig dårlig. Jeg har gjennom hele svangerskapet vært syk og har derfor lagt fra meg hele bloggen for en periode. Det har vært veldig godt å kunne gjøre det, jeg orket tett og slett ikke å ha det hengende over meg at jeg skulle skrive om mat, når jeg ikke orket å gå inn på kjøkkenet en gang…

Nå har vi blitt vant til lille Willem sin døgnrytme (spise + sove med 4-5 timers mellomrom) og jeg har så smått begynt å gjenerobre kjøkkenet. Det føles godt! Familien begynner etterhvert å få tilbake husets husmor og nyter godt av at jeg begynner  få mer energi. Også mer energi til å kose meg på kjøkkenet, bruke tid på maten og tenke nytt.

Etterhvert vil jeg igjen begynne å dele oppskriftene mine med dere, ta bilder mens jeg holder på og kose meg med å oppdattere bloggen! Det er ikke sikkert det blir i morgen eller neste helg, men at det blir – det er sikkert!

Da min første sønn var liten og begynte med fast føde laget jeg barnematen selv, og jeg har masse fine oppskrifter på lager med barnemat! Disse vil også komme etterhvert 🙂

Tusen takk til alle dere som har ventet på meg, sendt meg hyggelige mail og etterspurt hvordan det går!

-Husmoren