Pumpkinpops!

October 30, 2012

Da er det bare noen timer igjen til HALLOWEEN! 😀 Barna gleder seg, kostymene er lagt frem, masse godteri står klart til nabobarna og Greger har klart å lure seg unna hele feiringen.. Det skal han nok angre på når jeg ikler meg mitt kostyme!

Jeg har brukt Siv sin nydelige oppskrift på eple-cakepops som utgangspunkt! I stedenfor candymelt (det gir litt for smooth overflate for denne oppgaven!) så har jeg brukt melisglasur! De smaker nydelig! Tror jeg skal spise alle… Barna kan gå å finne godteri et annet sted…!

Pumpkinpops!

• Siv sin nydelige oppskrift, den finner du her!
  • melis
  • eggehvitte
  • farve

Lag deigen slik Siv gjør det (beskrivelsen er så god, så les den hos henne! Og titt på resten av bloggen også, den er superfin!).

Når kulene er avkjølt blander du melisglasur, stikker i saltstenger og dypper! Når alle har fått på seg glasur setter du de tilbake i kjøleskapet i 30 min. Bland så litt mer glasur, men denne gangen tykkere. Ha i sprøytepose med tynn tip og tegn på øyne og munn!

Uæææ! Happy Halloween!

2 Comments to “Pumpkinpops!”

1. Siv says:

Så herlig skumle gresskarpops, og veldig hyggelig med link:) Bloggen din ser smashing ut, forresten!!:)